Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи, както и от сервизни центрове, изрично посочени от тях в условията на гаранцията.
При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обърнете се на телефоните, посочени в оригиналната гаранционна карта, за нужната консултация. Най-често дефектният продукт следва да се транспортира директно до най-близкия сервизен център, посочен в гаранционната карта. Този център, оторизиран от производителя, поема цялата отговорност за ремонта на продукта.
Условията за предоставяне на гаранция могат да варират в зависимост от производителя и се определят от търговската политика на всеки производител на национално ниво.
За допълнителна информация свържете се с фирмата от dezon.bg, от която сте закупили техниката. При проблем свържете се с централата във Варна на тел: 052 833 999.
- Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба;
- Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта;
Гаранционно обслужване в сервизен център от dezon.bg
Всяка техника с гаранционна карта, издадена от фирма, част от dezon.bg, може бъде сервизирана от фирмата продавач или друг сервизен център, част от dezon.bg.
Процедура за предоставяне на гаранционно обслужване
- 1. Прием в сервиз
Дефектните продукти, трябва да бъдат доставени до сервизния център на фирмата продавач или до най-близкия до клиента сервизен център от dezon.bg с куриер или лично. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за връщане (налична в комплекта или изтеглена от dezon.bg – Заявление за връщане), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.
- 2. Установяване на дефект
След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.
- 3. Изпълнение на гаранцията
Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
– ремонт на продукта
– частична или цялостна замяна
– възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение
Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.
- 4. Връщане на стоката към клиента
След привеждането на продукта в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен в заявката, по куриер или предаден лично на клиента в съответния сервизен център, според неговото желание. Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.
Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиза. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и изпращането му по куриер или уведомяването на клиента, че може да получи своята техника в съответния сервиз. За допълнителна информация се свържете със сервиза от dezon.bg, който сервизира техниката. При проблем свържете се с централата във Варна на тел: 052 833999.
Замяна след трети хардуерен ремонт
Съобразно законовите разпоредби, ДЕЗОН-БГ ЕООД осигурява на своите клиенти възможност за замяна на техниката, закупена от фирмата, или връщане на заплатената сума, при потвърден четвърти хардуерен ремонт. За замяната е необходимо техниката да е била ремонтирана три пъти в оторизиран сервиз и да продължава да създава хардуерни проблеми. Техниката се заменя с аналогичен или по-добър модел в зависимост от състоянието на пазара.
Не се считат за хардуерни рекламации всякакъв вид софтуерни инсталации, настройване на драйвери и проблеми при работа със софтуерни приложения.
dezon.bg отказва гаранционно обслужване при следните случаи:
- Относно преносими компютри, таблети, смартфони, телевизори, принтери, МФУ и др.
- Механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него;
- Увреден външен вид, надрани капаци, вследствие механичен удар по корпуса;
- алято устройство с течност;
- Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
- Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
- Видими следи от изгаряне на външни портове вследствие на токов удар;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
Относно дънни платки, видео карти, звукови карти, I/O платки, fax/modem модули
- Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
- Увреден външен вид, надраскан корпус вследвствие изтърване ;
- Повредено PCB (print circuit board);
- Механични повреди по електронните компоненти;
- Изкривени или липсващи пинове;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
Относно процесори
- Механично повреден кристал;
- Увреден външен вид;
- Механични повреди по електронните компоненти;
- Изкривени или липсващи пинове;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
Относно RAM памет
- Повредени пасивни и активни елементи;
- Прекъснати и изгорели писти;
- Увреден външен вид;
- Механични повреди по електронните компоненти;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
Относно LAN компоненти
- Повредени или липсващи куплунзи;
- Прекъснати и изгорели писти;
- Увреден външен вид;
- Повредено PCB (print circuit board);
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Всички мрежови компоненти подлежат на еднократно гаранционно обслужване. При следваща повреда се заплаща ремонт по ценовата листа
Относно оптични устройства
- Повредени или липсващи куплунзи;
- Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
- Относно твърди дискове
- Повредени или липсващи куплунзи;
- Повредени или липсващи компоненти;
- Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване;
- Опит за ремонт от неоторизирани лица;
- Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)