Адрес на Dezon.bg и работно време

гр. Варна

ул. „Ген. Скобелев“ 8

info@dezon.bg

+359 52 833 999

Понеделник
9:00 – 18:00
Вторник
9:00-18:00
Сряда
9:00-18:00
Четвъртък
9:00-18:00
Петък
9:00-18:00
Събота
9:00-18:00
Неделя
Почивен ден

Осигуряване на гаранция чрез сервизната мрежа на производителя

Продуктите, разполагащи с гаранционна карта, издадена от производителя, се обслужват от собствените им сервизни мрежи, както и от сервизни центрове, изрично посочени от тях в условията на гаранцията.

При проявяване на дефект в рамките на гаранционния период, моля обърнете се на телефоните, посочени в оригиналната гаранционна карта, за нужната консултация. Най-често дефектният продукт следва да се транспортира директно до най-близкия сервизен център, посочен в гаранционната карта. Този център, оторизиран от производителя, поема цялата отговорност за ремонта на продукта.

Условията за предоставяне на гаранция могат да варират в зависимост от производителя и се определят от търговската политика на всеки производител на национално ниво.

За допълнителна информация свържете се с фирмата от dezon.bg, от която сте закупили техниката. При проблем свържете се с централата във Варна на тел: 052 833 999.

  • Гаранционният срок на стоката е посочен в гаранционната карта и започва да тече от датата на продажба;
  • Ремонти по време на гаранционния срок се извършват само след представяне на фактура (касов бон) и гаранционна карта;

Гаранционно обслужване в сервизен център от dezon.bg

Всяка техника с гаранционна карта, издадена от фирма, част от dezon.bg, може бъде сервизирана от фирмата продавач или друг сервизен център, част от dezon.bg.

Процедура за предоставяне на гаранционно обслужване

  1. 1. Прием в сервиз

Дефектните продукти, трябва да бъдат доставени до сервизния център на фирмата продавач или до най-близкия до клиента сервизен център от dezon.bg с куриер или лично. Стоките, задължително следва да бъдат придружени от заявка за връщане (налична в комплекта или изтеглена от dezon.bg – Заявление за връщане), копие от фактура и оригинална гаранционна карта.

  1. 2. Установяване на дефект

След получаването на продукта в сервизния център, той се диагностицира от сервизните специалисти и се извършват необходимите действия за отстраняване на дефекта.

  1. 3. Изпълнение на гаранцията

Мерките за изпълнение на гаранцията могат да бъдат:
– ремонт на продукта

– частична или цялостна замяна

– възстановяване на стойността на продукта, ако не е възможно друго решение

Във всички изброени случаи срокът за изпълнение на гаранцията е един календарен месец.

  1. 4. Връщане на стоката към клиента

След привеждането на продукта в изправно състояние, той ще бъде изпратен обратно до адреса, посочен в заявката, по куриер или предаден лично на клиента в съответния сервизен център, според неговото желание. Времето за доставка е 48 часа в цялата страна. Възможно е някои населени места да се обслужват по предварително фиксиран от куриера график, в тези случаи доставката може да бъде повече от 48 часа.

Гаранционният срок се удължава с времето на престоя на уреда в сервиза. Този интервал се счита от момента на постъпването в сервиза до привеждането на продукта в изправно състояние и изпращането му по куриер или уведомяването на клиента, че може да получи своята техника в съответния сервиз. За допълнителна информация се свържете със сервиза от dezon.bg, който сервизира техниката. При проблем свържете се с централата във Варна на тел: 052 833999.

Замяна след трети хардуерен ремонт

Съобразно законовите разпоредби, ДЕЗОН-БГ ЕООД осигурява на своите клиенти възможност за замяна на техниката, закупена от фирмата, или връщане на заплатената сума, при потвърден четвърти хардуерен ремонт. За замяната е необходимо техниката да е била ремонтирана три пъти в оторизиран сервиз и да продължава да създава хардуерни проблеми. Техниката се заменя с аналогичен или по-добър модел в зависимост от състоянието на пазара.

Не се считат за хардуерни рекламации всякакъв вид софтуерни инсталации, настройване на драйвери и проблеми при работа със софтуерни приложения.

dezon.bg отказва гаранционно обслужване при следните случаи:

  • Относно преносими компютри, таблети, смартфони, телевизори, принтери, МФУ и др.
  • Механични удари, вследствие на които е счупен екрана на устройството или друга част от него;
  • Увреден външен вид, надрани капаци, вследствие механичен удар по корпуса;
  • алято устройство с течност;
  • Повредени портове, скъсани кабели, вследствие механично усилие и неправилна употреба;
  • Липсващи и повредени бутони на клавиатурата;
  • Видими следи от изгаряне на външни портове вследствие на токов удар;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);

Относно дънни платки, видео карти, звукови карти, I/O платки, fax/modem модули

  • Повредени пасивни и активни елементи (кондензатори, транзистори, бобини и др.);
  • Увреден външен вид, надраскан корпус вследвствие изтърване ;
  • Повредено PCB (print circuit board);
  • Механични повреди по електронните компоненти;
  • Изкривени или липсващи пинове;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);

Относно процесори

  • Механично повреден кристал;
  • Увреден външен вид;
  • Механични повреди по електронните компоненти;
  • Изкривени или липсващи пинове;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);

Относно RAM памет

  • Повредени пасивни и активни елементи;
  • Прекъснати и изгорели писти;
  • Увреден външен вид;
  • Механични повреди по електронните компоненти;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);

Относно LAN компоненти

  • Повредени или липсващи куплунзи;
  • Прекъснати и изгорели писти;
  • Увреден външен вид;
  • Повредено PCB (print circuit board);
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Всички мрежови компоненти подлежат на еднократно гаранционно обслужване. При следваща повреда се заплаща ремонт по ценовата листа

Относно оптични устройства

  • Повредени или липсващи куплунзи;
  • Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива);
  • Относно твърди дискове
  • Повредени или липсващи куплунзи;
  • Повредени или липсващи компоненти;
  • Увреден външен вид, надраскан корпус вследствие удар или изтърване;
  • Опит за ремонт от неоторизирани лица;
  • Наранен, изтрит или скъсан сериен номер и гаранционна лепенка (ако има такива)

Фирма ДЕЗОН-БГ ЕООД разполага с екип специалисти с дългогодишен опит в изграждането, поддържането и администрирането на компютърни мрежи. Ние ще ви консултираме както при първончалното изграждане на вътрешната мрежа (в учреждения, офиси и др.) така и при поддръжката на съществуваща такава.
Някои от основните предимства при работа с фирма за поддръжка и изграждане на компютърни мрежи са:

  • бърза реакция на екипа по поддръжка;
  • осъвременяване и защита на мрежата, премахване на зловреден софтуер и инсталиране на нови приложения и продукти.

Гаранционно обслужване

Осигуряване на гаранция чрез сервизната мрежа на производителя